گهواره های قابل تبدیل

تخت گهواره ای

اصول انتخاب گهواره نوزاد چیست؟ خیلی از والدین که به تازگی صاحب فرزند شده اند، به دنبال خرید و قیمت تخت گهواره ای نوزاد هستند.همه می دانند که تکان دادن نوزاد، برای آنها فوق العاده آرامش بخش است و راهی عالی برای کمک به خوابیدن آنهاست.تکان دادن، امواج مغز را در طول یک چرت کوتاه همگام می کند. تحقیقات ثابت کرده است که، دراز کشیدن روی تختی که به آرامی تکان می خورد انتقال از بیداری به خواب را تسهیل می کند و مدت مرحله خواب عمیق را افزایش می دهد. تکان دادن در خواب همچنین باعث تقویت مداوم نوسانات آهسته می شود. پیشنهاد شده است که تحریک حسی مرتبط با یک حرکت نوسانی یک عمل همگام سازی را در مغز اعمال می کند که باعث تقویت می شود. بنابراین، این نتایج از این باور سنتی، که تکان دادن می‌تواند خواب ما را آرام کند، حمایت می کند.

چرا باید گهواره کودک بخریم؟

همه ما استرس زمانی که کودک  به خواب رفته است و باید به آرامی او را بدون بیدار کردن در تخت یا گهواره‌اش قرار دهیم را، داریم. به همین دلیل است که بسیاری از والدین تخت گهواره ای را دوست دارند. تخت گهواری نوزاد، تخت نوزادی است که کودک شما را برای خواب تکان می دهد.

 گهواره  نوزاد معمولاً از زمان تولد تا شش ماهگی کودک شما، دوام می آورد و معمولاً عملکرد تکان دادن را از طریق پایه یا یک عملکرد داخلی که معمولاً توسط شما کنترل می شود ارائه می دهد.

در حالی که ممکن است به سادگی از یک تخت یا گهواره ساده راضی باشید، تخت گهواره ای نوزاد مخصوصاً برای آن دسته از نوزادانی که دوست دارند در آغوش شما یا صندلی گهواره ای باشند، مناسب است.

تخت گهواره ای

تخت گهواره ای

تخت گهواره ای با در نظر گرفتن سادگی عالی طراحی شده است. تخت گهواره ای از یک قاب ساده و در عین حال مؤثر تشکیل شده است که مجهز به یک موتور مهندسی فوق العاده آرام است که وقتی روشن می شود، حرکتی ایجاد می کند شبیه به خوابیدن در یک کشتی تفریحی ارائه می شود.

انواع گهواره نوزاد

گهواره  نوزاد هوشمند

این تخت با استفاده از یک موتور داخلی برای تکان دادن آرام (و بی سر و صدا) کودک شما و افزایش حرکت و صدا، به خوابیدن بهتر کمک می کند. این تخت مناسب از بدو تولد تا شش ماهگی کودک است.

گهواره تاب دار

این تخت گهواره ای ساده با حرکت ملایم تکان دهنده، کودک شما را به خواب می برد. گهواره را نیز می توان در یک موقعیت ثابت قفل شده قرار داد تا زمان خواب مختل نشود. این نوع گهواره نیز مناسب از بدو تولد تا شش ماهگی است.

تخت گهواره ای با پایه قوس دار

این نوع تخت کنار مادر، دارای قوس های متحرک قابل جابجایی است تا به شما کمک کند به آرامی کودک خود را بخوابانید.این تخت خواب، مقرون به صرفه ممکن است گاهی نیاز به تکان دادن دستی داشته باشد.

در حال حاضر گهواره های مختلفی در بازار موجود هستند، شما می توانید متناسب با بودجه، نیاز و سلیقه خود هر کدام از آن ها را انتخاب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *