Corporate bunk bed

تخت دو طبقه شرکتی

با کوچک شدن متراژ اتاق ها، بیشتر خانواده ها به دنبال تخت خواب دو طبقه هستند، اما چه مواردی باید در زمان خرید تخت دو طبقه در نظر گرفته شود؟ خرید تخت های دو طبقه شرکتی و طراحی فضای جدید برای بچه ها بسیار سرگرم کننده است! اما، اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، ادامه این مطلب را بخوانید، ما به شما کمک می کنیم تا سرویس خواب مناسب کودک خود را انتخاب کنید.
در بازار امروز، تعداد زیادی از گزینه های مختلف تخت خواب بچه گانه برای انتخاب وجود دارد. در اینجا نکاتی وجود دارد که هنگام خرید یک تخت خواب دو طبقه مناسب، برای نیازهای هر فرد، باید در نظر بگیرید!

استانداردهای تخت دو طبقه شرکتی

از جمله استانداردهای مهمی که هنگام خرید تخت دو طبقه باید در نظر داشته باشید، عبارت است از:

  • ارتفاع تخت

ارتفاع تخت های دو طبقه در بیشتر مواقع به سلیقه مشتری انتخاب می شود، با این حال، اندازه استاندارد 165 سانتی متر از سطح زمین در نظر گرفته می شود که خب در این مورد، باید ارتفاع تشک را نیز مد نظر قرار داد. بنابراین شما می توانید تخت با ارتفاع استاندارد 127 تا 165 سانتی متر خریداری کنید که توصیه می شود، سن فرزندان تان را هم در نظر بگیرید.

موضوع مهم در خصوص ارتفاع تخت، فاصله از سقف است که فاصله تخت طبقه دوم تا سقف باید در حدود 83 تا 95 سانتی متر باشد. پس هنگام انتخاب ارتفاع تخت، به ارتفاع سقف اتاق هم باید توجه داشته باشید.

  • ابعاد تخت

ابعاد تخت عمدتا متناسب با فضای اتاق انتخاب می شود، اما به طور کلی ابعاد استاندارد برای یک تخت دو طبقه، 190 در 165 سانتی متر در نظر گرفته می شود که قطعا این اندازه ها برای کودکان در سنین پایین تر، کمتر می شود. حتی در برخی مدل ها، ابعاد و اندازه تخت طبقه پایین، بزرگ تر از ابعاد و اندازه تخت طبقه بالاست و آن چه که اهمیت دارد این است که اندازه و ابعاد تخت، به گونه ای انتخاب شود که کودک از هر نظر ایمنی کامل داشته باشد.

  • محافظ تخت بالا

یکی از موارد مهمی که والدین باید به آن توجه کنند، محافظ تخت بالایی است که باید فاصله تشک تا بالای نرده یا حفاظ، حداقل 16 سانتی متر باشد و طول محافظ هم نباید کمتر از 30 سانتی متر باشد تا خطر افتادن هنگام خواب وجود نداشته باشد.

Corporate bunk bed

دکوراسیون اتاق خواب با تخت دو طبقه

از آن جایی که تخت دو طبقه، فضای کمتری را در اتاق اشغال می کند، می توانید سراغ مدل هایی بروید که که در قسمت پایین شان، دارای میز تحریر هم هستند. اما می توانید میز تحریر یا کمد را به طور جداگانه هم خریداری کنید و نکته مهم این است که چیدمان اتاق نباید به گونه ای باشد که فضا شلوغ و بهم ریخته به نظر برسد و آرامش فضا هم چنان حفظ شود.

اتاق خود را در نظر بگیرید!

یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه کنید اتاق شما است. زمان بیشتری را برای اندازه گیری فضا اختصاص دهید. به پنجره ها، درها، گوشه ها و… نگاه کنید و دریابید که بهترین مکان برای تختخواب دو طبقه کجاست. در حالت ایده آل شما می خواهید آن را در امتداد یک دیوار برهنه قرار دهید و هیچ چیزی مانند پنجره ها یا درها را مسدود نکند. گاهی اوقات تختخواب می تواند به صورت افقی قرار گیرد که اغلب فضای بیشتری را برای کف فراهم می کند. یا شاید بهترین کار گوشه اتاق شما باشد. در این صورت تخت های دو طبقه گوشه ای را انتخاب کنید.

هدف از خرید تخت خواب جدید چیست؟

با وجود گزینه های فوق العاده زیاد، تختخواب ها اکنون می توانند فراتر از، هدف خواب باشند. برخی از آنها فضای اضافی، فضای کار یا تخت اضافی برای مهمانان را ارائه می دهند. برخی حتی می توانند به عنوان یک فضای بازی دو نفره شوند، مانند تخت های دو طبقه با سرسره. بنابراین تشخیص دهید که نیازهای شما به عنوان یک تختخواب بیش از یک اتاق خواب است.

اندازه مناسب تخت خواب

تخت های دو طبقه فقط در اندازه دونفره وجود ندارند، آنها اکنون در اندازه های کامل، XL و حتی Queen ارائه می شوند! هنگام انتخاب اندازه تختخواب خود سن کودک خود را در نظر داشته باشید.

گزینه های ایمنی را در نظر بگیرید!

یکی از بزرگترین ترس هایی که والدین هنگام سفارش تخت های دو طبقه دارند، این است که آیا خطری برای کودک دارند یا خیر؟ قبل از خرید تخت خواب بررسی کنید که، سرویس خواب انتخاب شده مطابق با دستور العمل های ایمنی باشد، لازم به ذکر است که تمام مدل های تخت خواب کودکان و نوجوان آشو چوب مطابق با دستورالعمل های ایمنی ساخته شده اند.

تشک مناسب

خرید تشک مناسب بسیار حائز اهمیت است! مطمئن شوید که در حال سفارش تشکی هستید که واقعاً مناسب تخت شما باشد. بسته به ارتفاع نرده های جانبی و میزان فضای بین تخت های شما و سقف، ممکن است بخواهید یک تشک بچه کوچک برای تخت های دو طبقه در نظر بگیرید که ضخامت آن 5 اینچ است. این نوع تشک، ایمنی فرزند شما را تضمین می کند و از فضای بالای بیشتری برخوردار می شوید.

سبک مناسب تخت خواب

تخت های دو طبقه اغلب در رنگ ها و سایه های مختلف یافت می شوند. بسته به سلیقه و سبک اتاق می توانید از تخت خواب های اسپرت، سرویس خواب کلاسیک و… استفاده کنید. آشو به شما این امکان را می دهد که تخت خواب های مناسب برای سبک، شخصیت و نیازهای خود تهیه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *