استاندارد های سرویس خواب نوزاد

استاندارد های سرویس خواب نوزاد

مناسب ترین ابعاد استاندارد تشک نوزاد چقدر است؟ استاندارد های سرویس خواب نوزاد کدامند؟متاسفانه گاهی دیده می شود، کودکان تا سن 4 سالگی، برای آسیب های مربوط به نوزادان نیاز به درمان در بیمارستان دارند. بیشترین صدمات در هنگام سقوط کودکان از تختخواب رخ داده است. از دیگر مصدومیت ها برخورد کودکان به قسمت های تخت یا گیر افتادن قسمت هایی از بدن آنها بین میله ها بود. اتصالات مانند پیچ و مهره و دستگیره های گوشه ای می توانند لباس را بگیرند و باعث خفگی شوند. تقریباً از هر ده آسیب، صدمه به کودکان کمتر از یک سال می باشد، که ناشی از انتخاب نادرست سرویس خواب نوزاد می باشد.
والدین بار اول هنگام خرید مبلمان کودک باید به جزئیات توجه داشته باشند. به جای رنگ، سبک و راحتی، ایمنی را در اولویت قرار دهید. به یاد داشته باشید، حتی اگر مبلمان کودک شما مطابق با هر استاندارد و توصیه ایمنی باشد، کودک شما هنوز هم نیاز به نظارت دارد.

استاندارد های سرویس خواب نوزاد

مبلمان کودک

اکثر مردم فکر می کنند همه محصولات سرویس خواب کودک بی خطر هستند. در حالی که اکثر طراحان و تولیدکنندگان برای اطمینان از ایمن بودن محصولات موجود در بازار کار می کنند، اما هر از چندگاهی از استانداردهای ایمنی برخوردار نیستند. آشو با توجه به تمام نکات ایمنی سرویس خواب های خود را در بازار ارائه می دهد.
بعضی اوقات، بعد از اینکه سرویس خواب برای فروش در دسترس قرار می گیرد، موارد ایمنی مربوط به طراحی یا کاربرد آنها بررسی می شود. مراقب تخت های دست دوم باشید زیرا ممکن است خطری برای کودکان باشد. بسیاری از مردم فکر می کنند محصولات دست دوم بی خطر هستند زیرا توسط دیگران بدون هیچ مشکلی استفاده شده است.
این افسانه است که اگر کالاهای دست دوم آسیب ندیده اند، در نتیجه کاملا ایمن هستند. در صورت قدیمی بودن محصول و فرسودگی، آسیب دیدن یا از دست دادن دستورالعمل های مونتاژ یا استفاده، احتمال آسیب دیدگی ممکن است هنوز زیاد باشد یا افزایش یابد.

استاندارد های سرویس خواب نوزاد!

ویژگی های ایمنی موجود در محصولات سرویس چوب کودک را، که می خرید بررسی کنید.
با خیال راحت از محصولات استفاده کنید.
خطرات اطراف اتاق کودک خود را پیدا کنید و آنها را از بین ببرید.
تهیه یک سطح خواب امن برای کودک مهم است. فقط از تشک محکم استفاده کنید که کاملاً درون تختخواب قرار بگیرد. از ضربه گیر تخت یا تختخواب نرم استفاده نکنید زیرا این موارد با حوادث مرگبار همراه بوده است. از تشک های اضافی استفاده نکنید.
میله های تخت خواب باید بین 50 میلی متر و 95 میلی متر از یکدیگر فاصله داشته باشند، شکاف های بزرگتر می تواند سر، بازوها یا پاهای کودک را به دام بیندازد. اگر میله ها از مواد انعطاف پذیر ساخته شده باشند، حداکثر فاصله بین میله ها باید کمتر از 95 میلی متر باشد.
از پایه تشک تا بالای تختخواب باید حداقل عمق 600 میلی متر داشته باشد.
فاصله بین تشک و دو طرف و انتهای تختخواب باید کمتر از 20 میلی متر باشد.
بررسی کنید که فاصله ای بین 30 میلی متر و 50 میلی متر وجود نداشته باشد که بتواند دست ها یا پاهای کودک شما را به دام بیندازد.
بررسی کنید که هیچ سوراخی بین 5 میلی متر و 12 میلی متر وجود نداشته باشد که بتواند انگشتان کودک شما را به دام بیندازد.
تختخواب را در یک مکان امن قرار دهید و از ترمزهای قفل دار استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *